ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:00 تا 18:00

تماس با ما

04533261540

ایمیل کاری

info@omrankara.ir

نشست شورای هماهنگی مدیران و دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور استاندار اردبیل

نشست شورای هماهنگی مدیران و دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور دکتر اکبر بهنام جو استاندار اردبیل، در سالن کنفراس اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط شرکت تعاونی ، مهندسی عمومی عمران کارا ، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر پنجشنبه در شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سالن جلسات اداره کار اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: چنانچه هماهنگی دستگاه‌ها افزایش یابد، به راحتی می‌توان موانع توسعه را کنار زده و با همدلی برای توسعه منطقه گام‌های استوار و محکمی برداشت.

استاندار اردبیل به تعاونی‌های برتر استان اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: اینکه پنج تعاونی اردبیل در جشنواره برترین تعاونی‌های کشور منتخب و حائز تندیس ویژه می‌شوند از رشد مناسب حرکت‌های تعاون محور در استان خبر می‌دهد.

بهنام‌جو ادامه داد: تعاونی‌های برتر ملی که در استان اردبیل در حال فعالیت هستند، باید به سایر تعاونی‌ها شناسانده شده و چگونگی اداره و مدیریت مجموعه خود و عبور از موانع را با برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف به دیگر تعاونی‌ها اطلاع دهند تا همفکری مناسبی در این بخش شکل گیرد.

در ادامه این نشست ، مهندس میرحبیب عزیززاده مدیر عامل شرکت تعاونی ، مهندسی عمران کارا  ضمن تبریک هفته تعاون در خصوص کسب مقام برتر ملی در جشنواره تعاونی های کشور را توجه ويژه استاندار و مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان به شرکت های تعاونی عنوان کرد و گفت : همانطور که در قرآن کریم از کار به عنوان عبادت یاد شده و باهم کار کردن به معنای واقعی را واژه تعاون نامید.

مهندس میرحبیب عزیز زاده در ادامه افزود : تعاونی ها بر اساس میزان نیروی انسانی کار می کنند و یکی از مزیت های اصلی تعاونی ها را استفاده از نیروی انسانی اعضای خانواده و آشنایان خواند.مهندس میرحبیب عزیززاده تعاون را چشمه جوشان اشتغال خواند و در خصوص اشتغال زایی گفت : شرکت ما ۱۴ دوره متوالی موفق به کسب کار آفرین برتر استانی و ۷ دوره متوالی به عنوان کار آفرین برتر ملی شده است و این نشان دهنده استفاده بالقوه از نیروی اشتغال است.

مهندس میر حبیب عزیز زاده در پایان این نشست تاکید کرد : شرکت تعاونی عمران کارا ، آمادگی لازم  را در اجرای پروژه های عمرانی از سوی دستگاه های دولتی را دارد و آماده ایم با هماهنگی دستگاه های مرتبط و مسئولان استانی زمینه اشتغال هزار نفر عوامل فنی و کارگری را ایجاد کنیم.

 

 

 

روابط عمومی شرکت تعاونی ، مهندسی عمران کارا / 14 شهریور 1398 / ساعت 12:35

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *