ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:00 تا 18:00

تماس با ما

04533261540

ایمیل کاری

info@omrankara.ir

تجلیل از مهندس میرحبیب عزیز زاده مدیر عامل شرکت تعاونی، مهندسی عمران کارا به عنوان تعاونی برتر استان اردبیل

تجلیل از مهندس میرحبیب عزیز زاده مدیر عامل شرکت تعاونی، مهندسی عمران کارا به عنوان تعاونی برتر کشوری و استانی

آئین تجلیل از تعاونی‌های برتر استان اردبیل ظهر پنجشنبه با حضور استاندار اردبیل ، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، رئیس کمیسیون صنایع و معادن و رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی و تعاونگران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی و تولیدی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی،مهندسی عمران کارا، برای حضور در چهاردهمین دوره انتخاب تعاونی های برتر کشور، یک هزار و ۹۴ تعاونی از میان یک هزار و ۱۷۲ تعاونی واجد شرایط استان اردبیل ثبت نام کرده بودند که از این تعداد پنج تعاونی از ۲۳ تعاونی برگزیده کشور از این استان به عنوان تعاونی‌های برگزیده انتخاب و معرفی شدند.
تعاونی‌های برگزیده کشوری استان اردبیل شامل تعاونی عمران کارا در بخش عمرانی ، تعاونی فرش دستباف طلاباف سبلان اردبیل در حوزه فرش دستباف، تعاونی اعتبار فرهنگیان نمین در بخش اعتبار ، تعاونی مصرف فرهنگیان در بخش تامین نیاز و تعاونی فرش ویژه زنان در بخش کسب و کار هستند که روز شنبه با حضور مقامات کشوری تجلیل می‌شوند.
در حاشیه این مراسم مهندس میرحبیب عزیززاده ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندکان این جشنواره ، تعاون را چشمه جوشان اشتغال خواند و افزود : توانسته ایم در جهت رشد رونق تولید و توسعه عمرانی استان برای 500 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کنیم.
مهندس میرحبیب عزیززاده خاطر نشان کرد : اهمیت دادن به بخش تعاون در مقطع کنونی باعث رشد و توسعه استانی شده و خواهد شد و افزود : تعاونی عمران کارا در زمینه اشتغال زایی آمادگی ایجاد شغل برای 1000نفر را دارد.
مهندس میرحبیب عزیززاده تاکید کرد : هیچکس نباید در استان شعار ما بیکار داریم را استفاده کند و باید با همدلی و تعامل تعاونی ها زمینه اشتغال بیشتر برای بیکاران، رشد و تولید ،توسعه استان را فراهم آوریم.

روابط عمومی شرکت تعاونی ، مهندسی عمران کارا / 7شهریور 1398 / ساعت 16:10

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *