ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:00 تا 18:00

تماس با ما

04533261540

ایمیل کاری

info@omrankara.ir

دیدار مدیریت شعب بانک توسه تعاون استان اردبیل با مهندس میرحبیب عزیز زاده

ظهر دوشنبه نهم مهرماه ، مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل آقای عادل کریمی با حضور در شرکت تعاونی عمران کارا ، با مهندس میرحبیب عزیز زاده مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره خانم ها مهندس آزیتا رضایی و  مهندس سولماز عزیززاده ، شرکت تعاونی ، مهندسی عمران کارا دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی ، مهندسی عمران کارا در این دیدار مهندس میرحبیب عزیززاده ضمن تبریک به مدیریت جدید شعب بانک توسعه تعاون و خوش آمدگویی همکاری فی مابین با بانک توسعه تعاون با شرکت تعاونی ، مهندسی عمران کارا را مهم و مثمرثمر برای تولید و توسعه رونق و اشتغال زایی استان در زمینه عمرانی وساختمانی خواند.

مهندس میرحبیب عزیززاده مدیر عامل شرکت تعاونی مهندسی عمران کارا با تاکید به بخش تولید افزود : با کمک و همکاری بانک توسعه تعاون در مسیر ایجاد اشتغال و هم افزایی بیشتر می توانیم نرخ بیکاری و فساد رو کم کنیم و استان رو به سمت پیشرفت و توسعه سوق بدهیم.مهندس میرحبیب عزیز زاده خاطر نشان کرد : با بسته شدن هر کارخانه خانواده ای از درآمد و تامین معاش زندگی خود دچار مشکل می شود و درهای زندان و فساد وبیکاری در جامعه و استان رو به افزونی می رود.

مهندس عادل کریمی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون ضمن تقدیر و تبریک به مهندس میرحبیب عزیززاده به عنوان کسب رتبه برتر ملی کار آفرین برتر ملی کشوری در شهریور سال جاری افزود : با روشن کردن چراغ تولید با کمک و تسهیلات بانک توسعه تعاون بواسطه کار آفرین ها و شرکت تعاونی عمران کارا ، در جهت رونق و توسعه و پیشرفت جامعه و استان قدم بر می داریم.

در پایان این دیدار دو طرف برای زمینه های کاری و انعقاد قرارداد به تفاهم رسیده و اقدامات لازم برای اجرای طرح های پیشنهادی از طرف بانک توسعه تعاون طی روزهای آینده صورت خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

روابط عمومی شرکت تعاونی ، مهندسی عمران کارا / 9 مهر 1398 / ساعت 14:30

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *