ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:00 تا 18:00

تماس با ما

04533261540

ایمیل کاری

info@omrankara.ir

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل

پیش از ظهر پنجشنبه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت دکتر رضا رحمانی ، مهندس اکبر بهنام جو استاندار اردبیل ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان ، مهندس میرحبیب عزیززاده مدیرعامل شرکت تعاونی ، مهندسی عمران کارا و مدیران بخش خصوصی و دولتی در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی ، مهندسی عمران کارا ،  دکتر رضا رحمانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای گفتگوی دولت وبخش خصوصی استان اردبیل با بیان اینکه سیاست ایران توسعه روابط با کشورهای دوست و همسایه  است، افزود: با عضویت ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا  روابط تجاری ایران با کشورهای عضو این اتحادیه افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه الحاق رسمی ایران در این اتحادیه اوایل آبان ماه امسال عملیاتی می‌شود.،اضافه کرد: کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا علاقه‌مند به همکاری اقتصادی با ایران هستند و ما نیز از این امر استقبال می‌کنیم .

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه باید از منابع تسهیلات ارزان قیمت از محل تبصره ۱۸ و صندوق کارآفرینی امید در اینگونه مناطق بیشتر استفاده شود، افزود: هرچند منابع مالی به میزان بالا در اختیار نیست ولی باید از منابع موجود نیز استفاده بهینه کرده و اعتبارات به صورت مناسب تخصیص داده شود.

به گفته وی، براین اساس در مناطق محروم کل کشور با حداکثر تخفیف و حداقل تقسیط در واگذاری زمین به سرمایه گذاران اقدام می‌شود.

مهندس اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز با اشاره به حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت از بخش تولید اظهار کرد: با مساعدت این وزارتخانه یارانه های واحدهای تولیدی در اسرع وقت پرداخت می‌شود.

بهنامجو  ادامه داد: استان اردبیل دارای استعداد غنی برای سرمایه‌گذاری بوده و با حمایت از واحدهای تولیدی شاهد رونق تولید و اشتغال در منطقه خواهیم بود.

در ادامه این جلسه برخی ار نمایندگان بخش خصوصی و دولتی به مشکلات و موانع تولید اشاره و راه کارهای مناسب جهت کار آفرینی و اشتغال در راستای توسعه و تولید رونق استان اردبیل مواردی را مطرح و بررسی کردند.

 

روابط عمومی شرکت تعاونی ، مهندسی عمران کارا / 18 مهر 1398 / ساعت 12:30

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *